Gratis acest roman de dragoste: Numai pentru suflete sensibile

7:17:00 p.m.

Drag iubitor de lectură,

Nu știu cum ai ajuns aici, dar știu de ce și îți mulțumesc.
Îți mulțumesc pentru că ești interesat de acest roman de dragoste „un pic aparte”.

Deși aceasta este era consumerismului și datorită tehnologiei putem ajunge oriunde, în orice moment, scriitorii (artiștii în special) nu au viață ușoară.
O grămadă de oameni fac cam același lucru și este deosebit de greu să ieși în evidență.

Însă, nu numai artiștilor le este greu, ori scriitorilor, în acest caz (al meu), ci și consumatorilor - cititorilor.
Suntem bombardați din toate părțile cu fel de fel de informații, majoritatea în contradictoriu.

Și cum poate un iubitor de lectură să știe care carte este bună și care nu când apar atâtea de multe în fiecare zi?
Sunt în aceeași situație, crede-mă. Și eu citesc.

„Ada” este primul meu roman în limba maternă și sunt mândră de el.
Mi se pare o poveste extraordinară, care te captivează în totalitate încă de la primele pagini.
Dar nu trebuie să mă crezi pe cuvânt.
Ți-o ofer GRATIS, ca să vezi că am dreptate.

Nu înainte însă de a citi o părere a unei cititoare foarte generoase.
Apasă aici.

Gratis Ada-un-roman-de-dragoste-emotionant-de-Cristina-G.-Gherghel

Apăsând pe linkurile de mai jos, poți descărca „free of charge” trei dintre cărțile mele de succes.
Nu una. Trei!
Trei cărți de mare interes pentru diferite categorii de cititori.

  • Cititori interesați de povești adevărate din perioada comunismului. 
  • Cititori cu suflet sensibil, amatori de romane de dragoste. 
  • Scriitori sau aspiranți scriitori care vor să publice o carte și nu știu cum 

Gratis Ada-un-roman-de-dragoste-emotionant-de-Cristina-G.-Gherghel


GRATIS-Carti_Electronice-14-nuante-de-rosu-de Cristina G.
Gratis-carti-de-auto-ajutor-pentru-scriitori-de-Cristina-G.-Gherghel

Pentru mai multe detalii, citește aceste postări: 

You Might Also Like

0 comments

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Bloguri aproape de inima mea