Prima coperta a romanului ADA

9:49:00 p.m.

ADA este primul roman în limba română pe care-l voi publica zilele astea.
Mi-aș fi dorit ca 14 Nuanțe de Roșu să iasă înaintea lui, dar... socoteala din târg nu se potrivește cu cea de acasă.

Am renunțat la blogging, la rețele de socializare. Nu mai pot face față.
Tot ce-mi doresc, este să scriu povești.
Numai când scriu mă simt vie. 
Sună deprimant, dar nu e. Dimpotrivă.
Oricine ar dori să-și trăiască visul cum fac eu acum.

Nu am spus nimănui nimic despre el pentru că am vrut să fie o surpriză.

Public acum prima schiță, ciornă, sau cum se numește în limba română (vai de capul meu!) a copertei (sau a coperții).

Ce părere ai despre coperta asta? 
Ce îți spune? 
Îți plac culorile? 
Ce impresie ai? 
Ce ai schimba? 
Despre ce crezi că este vorba în carte?  

Orice opinie este importantă! 

ADA un roman de dragoste de Cristina G. (Gherghel)
Coperta nu este in format HD (aici)

You Might Also Like

0 comments

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Bloguri aproape de inima mea