Ada: Roman de Dragoste - Povestea din spatele poveștii

6:35:00 p.m.

Ada... ce nume frumos, nu?
Până să scriu acest roman de dragoste, nu m-am gândit niciodată la el.
Îl auzisem, da, dar știi, e un nume.
Nu cunosc pe nimeni care să se numească Ada, însă trebuie să fie destul de popular, mă gândesc.
E prea fain ca să nu fie.

N-aveam un titlu pentru istoria ce mi-a venit în minte din senin într-o dimineață, cum am scris pe https://scriitorcristinag.blogspot.com.
Orice carte am scris în engleză a avut un titlu înainte de conținut.
În acest caz a fost exact invers.
Dar nu am găsit numele la sfârșit, ci după câteva rânduri.

Ada: Roman de dragoste de Cristina G. Gherghel


Când am început să scriu primul meu roman în limba maternă, Ada s-a prezentat singură la mine.
Jur.
Romanul ăsta este fermecat.
A apărut numai din dorința mea de a scrie ceva minunat pentru tine.
Și când am văzut-o așa de grațioasă și sigură pe ea, n-am rezistat.
Vrei să te numești Ada? Ada o să fie. Adjudecat.

Ada este un nume de origine germanică și înseamnă nobile. 
Romanul meu a vrut să se numească Ada, dar eu a trebuit să mă informez să văd ce înseamnă pentru că fiecare nume ce folosesc în cărțile mele trebuie să i se potrivească personajului.

Acum circa 2 săptămâni, am dezvăluit fanilor că scriu un roman surpriză, și am publicat prima schiță a copertei (sau coperții) ca să văd ce impresie face.

M-am chinuit să găsesc coperta adecvată, trebuie să recunosc.
Cred că am investit cam 20 de ore, în 3 zile, să ajung la aceasta (finală).

Ada roman de dragoste de un autor roman de top

În postările următoare, am să public alte schițe ale acestei coperte.
Înainte de imaginea finală, care este o combinație de fotografii digitale, încercasem multe altele dar n-am fost mulțumită de rezultat.

Îți place? 
Mie da. Mult de tot. Dar gusturile sunt gusturi.
Toți cei ce-au văzut prima schiță, au fost de acord cu mine.
Și ce m-am bucurat când și-au dat cu părerea despre ce cred ei, cititorii, că este vorba.
M-am bucurat enorm.
Ai participat și tu la sondaj? 
A fost interesant.

Mulți au zis că nu pot ghici, dar eu i-am rugat să zică ce cred.
Sincer, scopul meu era exact opusul.
Aș fi vrut ca nimeni să nu se apropie de istoria cărții.
Și cum nu am un gen unic în care scriu, scopul meu a fost atins: au înțeles că este vorba despre o fată cu părul de foc care trăiește departe, dar sensul de departe este o metaforă.

În alte ordine de idei, cineva mi-a zis clar și răspicat că habar nu am ce este o metaforă (printre multe altele).
Nu m-am supărat căci are dreptate, chiar nu știu.
Sper să fi ghicit, totuși, de data asta.

Despre ce este vorba în roman? 
Întreab-o pe Ada.

Ce pot să-ți zic este că-i vorba de iubire - mai multe feluri de iubire. 
Iubirea de sine, de părinți, de viață, de partener și așa mai departe.
Pe alocuri, apar și niște povestioare cu vampiri.
Dar crede-mă, nu-s vampiri răi, ba chiar te fac să zâmbești. Un fel de anecdote așa, nu te speria sau nu te bucura.
Măcar de-am fi noi ca vampirii din Ada.

Are foarte puține similarități cu „Fifty Shades of Grey” și „Twilight”. Mai bine zis, n-are.
Așadar nu te aștepta la scene de sex fierbinți și bătăi între lupi care urlă la lună.

„Ce e iubirea când cuvintele d-amor înșală,
Când ochii minții mint și faptele omoară?”

Ada roman de dragoste de un autor roman de top

În romanele următoare vei găsi sex. Promit.
Dar va fi mai mult dragoste decât sex.
Eu nu-s cu sexul nici la propriu nici la figurat.
Nu-s capabilă să scriu despre.
N-am fantezii sexuale. Ce să fac? N-am partener, ar fi rău de tot dac-aș avea fantezii dintr-astea.
Mi-ar lua-o mintea razna... și asta-mi mai lipsește.
Nu, nu, nu. Nu pot acum.
Mai încolo așa.

Ziceam, atât pot să dezvălui despre cartea pe care o găsești peste tot în mediul online în ambele formate (electronic și de hârtie).



După ce ai citit-o și ți-a plăcut, te rog, lasă o părere simțită pe Goodreads, Google și unde mai dorești tu.
Mult dai, mult primești. 

Ada roman de dragoste de un autor roman de top
Add caption
Ada te așteaptă în Câmpia Verde.

Lectură plăcută, cititor cu suflet.


fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 
Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). Aici ai linkul cărților semnate cu acest nume. 

🎁

Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


You Might Also Like

0 comments

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Bloguri aproape de inima mea